Hier zit u een overzicht van alle alle opdrachten rondom Graphic design.
Wilt u alleen projecten uit alle of een specifieke categorie, dan kunt u hiernaast een keuze maken.

TIF spreekt met duidelijke en eigenwijze visuele taal in het grafisch ontwerp vanuit een concept wat de leidraad is voor elke grafische productie.
Ook voor campagnes, die TIF creëert en lanceert, geven wij vorm aan die goede oude en vertrouwde media. Daarom leggen wij nog steeds onze ziel en zaligheid in het maken van uitingen zoals brochures, posters, advertenties en andere vormgevingsuitingen die uw doelgroep prikkelt en aansluiten bij de strategie.

Graphic Design

Herberg de Compagnie – Posters

Voor Herberg de Compagnie in Enkhuizen verzorgde TIF de volledige vormgeving. In het logo is een lakzegel en een fluitschip gebruikt welke verwijzen naar het VOC verleden van Enkhuizen.

Naast het gezellige eetcafe heeft Herberg de Compagnie ook een hotel en een brouwerij. Voor de (zelf gebrouwen) speciaalbieren zijn ook een serie etiketten ontworpen door TIF.

Graphic Design

Trooost – Kaarten

TROOOST biedt troost, medeleven en bemoedigende woorden in de vorm van persoonlijke kaartjes en gedichtenbundeltjes. Wil je een troostkaart sturen aan iemand die ernstig of ongeneeslijk ziek is?

Zoek je een toepasselijke tekst voor een chronisch zieke? Wil je geen wenskaart met alleen ‘sterkte’, maar warme woorden voor een dierbaar iemand die getroffen is door kanker? Of wil je naasten of nabestaanden laten weten dat je aan hem of haar denkt? Dan heeft trooost de geschikte kaarten.

Graphic Design

Thuishaaldertjes – Brochure

Theaterschool De Cast en Toneelgroep Drommedaris (TGD) maken samen met TIF Creative Concepts een bijzondere productie “De Thuishaaldertjes” waarin jonge en volwassen acteurs zij aan zij acteren. In deze productie gaan acteurs en geprojecteerde beelden een spannende interactie met elkaar aan.

De voorstelling werd door Anna Hinse (TGD), Esther Lagerweij (De Cast) en Frans van Leeuwen (TIF) geschreven en vormgegeven.

Graphic Design

VOC maand in Enkhuizen – Brochure

De maand oktober 2016 stond in Enkhuizen in het teken van het VOC verleden van de stad.

De komst van het replica-schip ‘De Halve Maen’ en het oudste aandeel ter wereld hebben Enkhuizen geïnspireerd om een pop-up museum te openen in oktober 2016, de maand die omgedoopt is tot ‘VOC maand in Enkhuizen’. Daarnaast is er een heus VOC diner in de Westerkerk op 15 oktober.

Graphic Design

Campagne Jij gaat voor Zaad – Posters

Van SeedValley, een samenwerkings- verband van Noord-Hollandse zaadbedrijven, kreeg TIF de opdracht een arbeidscampagne te bedenken die gericht is op jongeren zodat zij een beroepskeuze maken voor een carrière in deze relatief onbekende maar uitermate boeiende sector.

Middels eigen onderzoek kwam TIF tot de conclusie dat de zaadveredeling in eerste instantie een associatie heeft met witte jassen in een lab en een saai imago.

Graphic Design

Floriade 2020 NHN – Bidboek

Onlangs heeft TIF het pre-bidbook voor de Floriade 2022 Noord-Holland Noord ontworpen. Dit pre-bidbook geeft in vogelvlucht weer waarom de kop van Noord-Holland dé provincie is voor de Floriade 2022.

Naast het ontwerp van het hand gebonden bidbook heeft TIF ook de slogan; “Waar het beste van de wereld naar boven komt…” bedacht. Met deze gevleugelde woorden heeft ‘de kop’ de aftrap gemaakt mee te dingen in de race om de Floriade 2022.

City Design

Kroniek van Enkhuizen – Krant

De Kroniek van Enkhuizen is een project dat is opgezet door TIF in samenwerking met de historische vereniging Oud Enkhuizen.

Het project omvat een historische krant, interactieve website waar inwoners van Enkhuizen hun eigen verhalen kunnen publiceren en een wandelroute met informatieve zuilen die verspreid staan over de hele stad. Voor deze zuilen en de krant is historisch beeldmateriaal bewerkt en ingekleurd.

Graphic Design

Geisha boek

Begin maart 2009 werd door Playhouse Bodycare het nieuwe verpakkingsconcept Geisha Erotic Body Care geïntroduceerd dat door TIF is ontwikkeld.

Ter ondersteuning van de promotie van deze nieuwe verpakkingslijn heeft TIF tevens een interactieve website en een boek ontwikkeld.

De productenlijn bestaat uit een twaalftal producten variërend van massage-olie tot body lotion in verschillende geuren.